lunes, enero 26, 2009

SOLEIL.
happy face Pictures, Images and Photos siniestra soleil.


esta carta te la escribire super KAWAII! pixel treats Pictures, Images and Photosajjajajaja, ok, sigamos...

Soleil, ayer tiraste la lechiii Milk spilt pixel Pictures, Images and Photos y me puse muy triste... pero prefiero la soda Pixel drinks Pictures, Images and Photos
y el sushi sushi pixel Pictures, Images and Photos .. se que te enojas por que no te contesto los mensajes text pixel Pictures, Images and Photos, pero entiende que soy joven! y que muchas veces nno se la diferencia entre la comida china chinese food pixel Pictures, Images and Photos y la japonesa EWW. SUCHI. MM CALI ROLS :) Pictures, Images and Photos .. ju?,, la verdad si la se.. uts! lo que no me gusta es el mcdonalds y sus pequenias ehhh pixel burger Pictures, Images and Photos pero si sus ehhh pixel fries Pictures, Images and Photos , ajjajaja pura comida!! pero esta requetebonita!!

tienes cara de grannnnn pixel poo Pictures, Images and Photos popu!!

tomemos un orange juice pixel Pictures, Images and Photos y juguemos pokemon stadium! I FORGOT Pictures, Images and Photos.. para sacar las pixel poke ball Pictures, Images and Photos jajajaja ju!?

me gustan las pop tarts Poptart pixel love Pictures, Images and Photos.. ju?

es todo..
con amors..

marina!! kawaii Pictures, Images and Photos


P.D. comamos pockys! Pocky pixel Pictures, Images and Photos

1 comentario:

Anónimo dijo...

JAJAJAJAJA.,
estoy en la escuela, en clase de sociologia, y me empecé a reir XD

ahh qu cuatee éste.